مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان یزد گفت:امروز تمام جمعیت شهری وهمه 21 شهر استان یزد از نعمت گاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:جای مباهات وافتخار است که امروز تمام جمعیت شهری وهمه 21 شهر استان یزد از نعمت گاز برخوردار شدند وجمعیت شهری گاز استان یزد صدرصد شد.

 فلاح افزود: با اشاره بهره برداری ازپروژه گاز رسانی به روستاهای سورک و هفتهر افزود :پروژه گاز رسانی به روستاهای سورک و هفتهرمیبدبا 36 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادمه داد: این پروژه شامل 44 کیلومتر خط توزیع ،13 کیلومتر خط فلزی تغذیه ،یک ایستگاه تقلیل فشارتی بی اس است که 150 المک هم نصب شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان گفت :دربخش روستاها از 542 روستای استان واجدالشرایط 370 روستا از نعمت گاز برخوردارشدند و 90روستای دیگر آماده واگذاری به پیمانکار است.

فلاح تصریح کرد:درمجموع جمعیت روستایی تحت پوشش گاز استان 84 درصد است و ازطرفی 96 درصد جمعیت کل استان امروز از نعمت گاز برخوردارند که استان یزد اخیرا درزمره استانهای سبزکشور به حساب می آید.

حسین فلاح فرماندار میبد هم دراین مراسم گفت:یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی وخون پاک شهداءخدمت رسانی به روستاهااست.

فلاح افزود:امروز با تامین زیرساخت های آب و برق ،مخابرات وجاده و گاز ،مهاجرت به روستاها را شاهد هستیم که روز به روز زمینه اشتغال جوانان در روستاها و رونق کسب و کار و اقتصاد درمناطق روستایی بیشتر می شود.

لازم به ذکر است با حضورحجت الاسلام والمسلمین اعرافی امام جمعه میبد،نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی،فرماندار،مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان وجمعی ازمسئولین ،پروژه گازرسانی روستاهای سورک و هفتهر از توابع بخش های بفروئیه شهرستان میبد دیروز افتتاح شد.

انتهای پیام/ ی

21 شهر استان یزد از نعمت گاز برخوردار شدند

 

 

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار