بخشدار مرکزی گتوند از افتتاح مدرسه عشایری در روستای آب تاسوله از توابع بخش مرکزی گتوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن آقایی، بخشدار مرکزی گتوند ضمن تشکر از اداره نوسازی مدارس و دیگر دستگاه های ذیربط در ساخت مدرسه عشایری در روستای آب تاسوله اظهار داشت: مدرسه مذکور در زمینی به مساحت 450 مترمربع با 120 متر مربع زیربنا احداث گردید.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای ساخت این مدرسه عشایری هزینه شده است، تصریح کرد: کار ساخت این مدرسه کم تر از یک سال و از سوی اداره نوسازی مدارس انجام و به آموزش و پرورش عشایر شهرستان گتوند تحویل داده شد.

مجتبی ابراهیمی، مسئول آموزش و پرورش عشایر شهرستان گتوند اذعان داشت: روستای آب تاسوله پیش از ساخت این مدرسه به دلیل کمبود فضای آموزشی با مشکلات زیادی برای تحصیل دانش آموزان روبرو بود.

وی در ادامه گفت: دبستان 2 کلاسه شیخ شوشتری روستای پل پرزین در بخش مرکزی گتوند نیز تحویل آموزش و پرورش عشایری این شهرستان گردید.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات دانش آموزان عشایر دبستان برکت در شهرک پنجم در بخش مرکزی شهرستان گتوند بیان کرد: این دبستان برای تکمیل و بهره برداری نیازمند اعتبار است.

مسئول آموزش و پرورش عشایر شهرستان گتوند افزود: یک هزار و 800 دانش آموز عشایری گتوند در 3 مقطع تحصیلی در 27 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه عشایری در گتوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.