بخش زرین آباد آخرین مقصد مسئولان برای بهره برداری از پروژه های دهه فجر در دهلران بود.

بهره برداری چهار پروژه در بخش زرین آباد شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مردم بخش های زرین آباد و سراب میمه در آخرین روز از دهه فجر شاهد حضور نماینده مجلس و مسئولان محلی بودند که پروژه های مهمی در حوزه عمرانی،آموزشی و خدماتی در این دو بخش بهره برداری کردند.

سید حسنعلی موسوی فرماندار دهلران گفت: برای این پروژه ها شامل پل خربزان،خانه بهداشت خربزان،مدرسه گوراب پائین و ساختمان اداری آب و فاضلاب شهری پهله اعتباری بالغ بر 26میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

سید حسنعلی موسوی یکی از مشکلات این دوبخش را راه ها دانست و افزود:100میلیارد ریال اعتبار برای راه های این دوبخش اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار دهلران از تخصیص 10 میلیارد ریال برای از سر گیری عملیات جاده چمسرخ خبرداد وگفت: 9میلیارد ریال برای پل بلوطستان نیز در نظر گرفته شده است و برای روکش سه راهی کاور به پهله نیز 15 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.


شادمهر کاظم زاده نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:پل خربزان از مطالبات مردم بود که با پیگیری ها و تلاش ها این مهم محقق شد و مردم می توانند در جهت تسهیل در تردد از این پل استفاده کنند و در فصول بارندگی دیگر مشکلی برای تردد نداشته باشند.

انتهای پیام/با

عملیات اجرایی پروژه های عمرانی،خدماتی و آموزشی در دهلران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.