مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی ظرفیت سازی تیم های سحر جمعیت هلال احمر استان با مشارکت صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) خبر داد.

امیریان  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،با بیان اینکه  این کارگاه با  حضور رییس سازمان جوانان  جمعیت هلال احمر برگزار می شود  گفت: این کارگاه با حضور ۳۰نفر اعضای جوانان با رشته های روانشناسی و مشاوره با مشارکت صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)  به مدت دو  روز  در روزهای 25 و 26 بهمن ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد:  این کارگاه با هدف حمایت روانی  اجتماعی از کودکان  پس از بلایای طبیعی با تاکید به مداخلات میان مدت و بلند مدت برگزار می شود.

امیریان افزود: شناسایی کودکانی که نیاز به حمایت روانی دارند و چگونگی ارجاع کودک برای دریافت خدمات بیشتر و پیگیری وضعیت انان از دیگر برنامه های این کارگاه است.

تیم سحر نیروهایی از سازمان جوانان هلال احمر متشکل از پزشک،مددکار اجتماعی و روان شناس  به چادرهای مختلف ساکن محله ها می روند و  اقدامات مشاوره ای برای  بانوان و کودکان  آسیب دیده انجام می دهند تا بتوانند از تنش و استرس ناشی از زلزله در آنان بکاهند.

انتهای پیام/ز

برگزاری کارگاه آموزشی ظرفیت سازی تیم های سحر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.