مدیر علمی بسیج دانشجویی یزدگفت:بیش از 150 اثر دانشجویی در دو بخش فردی و گروهی ازسوی دانشجویان استان به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدرضا زارع مدیر علمی بسیج دانشجویی یزد از برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویان استان با عنوان جشنواره دانشجویی روشنای علم در 26 بهمن‌ماه خبر داد.

 زارع افزود: بیش از 150 اثر دانشجویی در دو بخش فردی و گروهی و در موضوعات متنوع، ازسوی دانشجویان استان به جشنواره ارسال شدکه روند داوری این آثار و انتخاب برگزیدگان نیز به پایان رسیده و از برترین‌های بخش‌ها مختلف در مراسم اختتامیه تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی بابیان اینکه جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت، افزود: اختتامیه پانزدهمین جشنواره‌  روشنای علم، از ساعت 18:30 شامگاه پنجشنبه، 26 بهمن‌ماه در محل سالن شهید علیزاده دانشکده پیراپزشکی واقع در بلوار دانشجو برگزار خواهد شد و عموم دانشجویان و علاقه مندان می توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

مدیر علمی بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره و هم‌چنین توانمندسازی این فعالان علمی در قالب برنامه‌های متنوع قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرامی این جشنواره به نشانی @yazdelmi و یا پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت علمی بسیج دانشجویی استان با آدرس yazdelmi.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/ی

برگزاری اختتامیه پانزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویان دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار