نماینده مردم کرمانشاه درمجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما است گفت: هزاران اتاق فکر آمریکا درپی سست کردن بنیان خانواده در ایران است.

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در نشست علمی در دانشگاه رازی  کرمانشاه به گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی از رشته‌های تاپ را به روی دانشجویان ما بسته اند و اجازه نمی‌دهند «ایرانی» در رشته‌های خاصی که کاربرد نظامی دارد، تحصیل کند و در موضوع هسته ای کار دشمن به جایی رسید که از روی عجز و ناتوانی، به ترور دانشمندان هسته‌ای ما روی آورد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ایران اسلامی افزود: امروز رتبه دوم را در تولید علم سلول های بنیادی به ویژه سلول‌های بنیادی خونساز دارد و جوانان ما باید به خود ببالند.

آیت الله عراقی در ادامه به زلزله اخیر استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۱۹۰۰ روستا در زلزله ۷.۳ ریشتری ویران و دچار خسارت شدند و این زلزله، وسیعترین زلزله ایران از نظر جغرافیایی بود. اما اکنون حجم عظیمی از روستاها تبدیل به کارگاه سازندگی شده است و خانه‌های جدید در حال احداث است و دنیا اگر انصاف داشته باشد باید این توفیقات را ببیند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی به دنبال گسست بین نسلی و تغییر سبک زندگی در جامعه ما است، گفت: هزاران اتاق فکر آمریکا به دنبال تحقق این هدف شوم و سست کردن بنیان خانواده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

امروز رتبه دوم را در تولید علم سلول های بنیادی داریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.