معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بازدید بیش از 25 هزار نفر از فیلم های اکران شده جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خبر داد.

پایان کار جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مظفر تیموری  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه   با اشاره به پایان کار جشنواره فیلم فجر در استان، گفت: امسال شاهد برگزاری پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان بودیم.

تیموری از اکران 17 فیلم در این دوره جشنواره خبر داد و اظهار کرد: در میان فیلم‌های نمایش داده شده، فیلم‌های "به وقت شام"، "بمب، یک عاشقانه" و "مغزهای کوچک زنگ زده" با استقبال مخاطبان مواجه شد و فیلم "به وقت شام" پربازدیدترین فیلم این دوره جشنواره در استان بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به رونق سینماهای استان در مدت برگزاری جشنواره گفت: برگزاری جشنواره‌های اینچنینی رونق خاصی به سینماها می‌دهد و در این دوره جشنواره با توجه به اکران فیلم‌های ارزشی و دلخواه مخاطبان، استقبال خوبی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ز

رونق سینماهای استان در مدت برگزاری جشنواره فجر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.