اضافه شدن ۷ سانت به سرانه فضای ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:۷ سانت به سرانه فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی یاور عزیز پور گفت: سرانه ورزشی استان ماحصل زمان طولانی و از بدو تأسیس ورزش و جوانان تا امروز است و خیزش خوبی برای جبران بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه برداشته شد.

 وی با بیان اینکه حدود هفت سانتی‌متر سرانه ورزشی استان افزایش پیدا کرد گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم نیز با توجه به اعتبارات خوبی که از منابع استانی و ملی برای طرح های عمرانی پیش‌بینی‌شده بتوانیم این جهش را تکرار کنیم و بیش از هفت سانتی‌متر را به سرانه ورزشی استان اضافه کنیم و این فاصله ۲۳ سانتی‌متری با میانگین ملی را جبران کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اعتبار اختصاص‌یافته برای پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی‌شده است گفت: در این زمینه حدود ۸۱ میلیارد تومان مصوب شده است و این عدد ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا نمی‌کند و آنچه مصوب می‌شود با آنچه تخصیص می‌یابد فاصله دارد.

عزیز پور با تأکید بر اینکه تلاش ما این بوده که افزایش اعتبارات تخصیصی را داشته باشیم تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های در دست‌ساخت سرانه ورزشی لرستان به بیش از ۶۳ سانتی‌متر خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش استان گفت: همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی مانند دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، سپاه، نیرو‌های نظامی و انتظامی در حال ساخت و توسعه فضا‌های ورزشی استان هستند که درمجموع رشد خوبی در احداث فضا‌های ورزشی داشته‌ایم و با افتتاح پروژه‌های مختلف حوزه ورزش فاصله استان بابا سرانه ورزشی کشور به زیر ۲۰ سانتی‌متر خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برخی از پروژه‌ها ممکن بوده در سال جاری و برخی در سال آینده و برخی نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/د

۷ سانت به سرانه فضای ورزشی اضافه می‌شود

برچسب ها: ورزش همگانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.