آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری در سنندج

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در پی بارش مناسب باران، در شبانه روز گذشته هیچگونه آب گرفتگی معابر نداشتیم و تمام نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل هستند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالسلام سپهر سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش مناسب باران در این هفته، نیروهای خدمات شهرداری در راستای جلوگیری از آب گرفتگی معابر تمهیدات و اقدامات لازم را صورت دادند.
وی افزود: با نظارت و بازرسی از معابر سطح شهر تمام جداول و همچنین دریچه های هدایت آب‌های سطحی  کاملا پاکسازی شد و نسبت به جمع‌آوری نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر اقدام لازم صورت گرفت.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به بارش مناسب باران که از دیروز آغاز شد، در شبانه روز گذشته هیچ‌گونه آب گرفتگی معابر بصورت جدی نداشتیم.
 سپهر افزود: باتوجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری به استان تمام نیروهای خدمات شهری این شهرداری تا اواسط هفته آینده در آماده باش کامل هستند.
وی اعلام کرد: کشیک نیروهای خدمات شهری در شهرداری مناطق تعیین شده و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آب گرفتگی اقدام خواهیم کرد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان بویژه کسبه درخواست کرد از ریختن زباله در جوی آب خوداری کنند، چرا که این زباله‌ها موجب مسدود شدن دریچه‌هایی خروجی آب  شده و موجب آب گرفتگی معابر می‌شود.

انتهای یپام/م

پاکسازی تمام جداول و دریچه های هدایت آب‌های سطحی  در شهرسنندج

 

 

 

برچسب ها: بارش باران ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.