فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف چهار کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهروز سرتیپ نیا  فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع موادمخدر را در روستاهای اطراف شهرستان دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر شدند و ضمن دستگیری ۲ متهم چهار کیلو و۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ز

مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر  به طور جدی انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.