جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری توسط سازمان بسیج رسانه کشور جشنواره زن وخانواده برگزار می شود.

جشنواره زن و خانواده در یازده محور برگزار می شودصابر طاهری  جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه،در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: خواهران خبرنگار در استان می توانند آثار خود در یازده محور مختلف با موضوع زن وخانواده تا سی ام بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح می توانند آثار خود را در قالب های مختلف مقاله، یادداشت، گزارش،خبر، عکس، خبر، ارسال کنند، افزود: این طرح در یازده بند با موضوع زن وخانواده برگزار می شود.

جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه  بیان کرد: موضوعات این همایش شامل علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل وبعد از انقلاب اسلامی، تفاوت زن در غرب و ایران، اهمیت نقش زن در اجتماع، زن؛ رسانه و خانواده، اهمیت نهاد خانواده، فرزند آوری، عوامل موثر در تضعیف خانواده، عوامل تضعیف خانواده در غرب، الگوی سوم( زن نه غربی، نه شرقی) است.

طاهری بیان  کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmail. Com و یا تلگرام @ jashnvarehresaneh ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ارسال آثار به دو روش فوق، افراد می توانند برای کسب اطاعات بیشتر به آدرس سازمان بسیج رسانه استان واقع در میدان مرکزی- بلوار شهید شکری، روبروی بانک ملت نبش کوی 134 ساختمان بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس(ساختمان اخوت) مراجعه کنند و یا با شماره 083383390952 تماس بگیرند.

طاهری گفت: پس از پایان زمان مقرر، آثار گرد آوری و به تهران ارسال می شود و پس از داوری به سی اثر برگزیده حوایز نفیسی اهدا می شود.

انتهای پیام/ز

 

جشنواره یازده بند با موضوع زن وخانواده برگزار می شود

برچسب ها: جوانان ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.