فرماندار دلفان گفت: نظارت بر قیمت، تاریخ‌مصرف، بهداشت و کیفیت عرضه خدمات و مواد خوراکی به‌ویژه در اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و نانوایی‌ها در ایام نوروز تشدید شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جعفر طولابی در جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار کنند که در ایام تعطیلات نوروز مسئول اداره یا معاون حتماً در شهرستان حضور داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم نظارت بر قیمت، تاریخ‌مصرف، بهداشت و کیفیت عرضه خدمات و مواد خوراکی به‌ویژه در اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و نانوایی‌ها به‌صورت گشت‌های مشترک و جداگانه افزود: باید شهرداری ضمن تنظیف شهر در ایام نوروز، حفاری‌ها را جهت رفاه حال شهروندان، مسافران و جلوگیری از خطرات احتمالی متوقف کند.

فرماندار دلفان با تأکید بر ضرورت آمادگی اکیپ‌های اتفاقات دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد: لازم است در ایام نوروز تمامی دستگاه‌های خودپرداز سطح شهر فعال باشند و میوه و کالا‌های اساسی موردنیاز مردم به مقدار کافی در شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم نصب روشنایی در معابر و پارک‌ها بیان کرد: تنظیف و آمادگی اماکن آموزشی و سالن‌های ورزشی محل اسکان مسافران و فراهم کردن امکانات رفاهی در این ستاد‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید موردتوجه قرار گیرد.

طولابی با اشاره به لزوم آمادگی در سطح روستا‌های هدف گردشگری تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز باید نسبت به‌پیش‌بینی امکانات رفاهی، رعایت بهداشت و تنظیف اماکن مذهبی اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش تسنیم در این جلسه مسئولین و ترکیب اعضای کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیل نوروزی مشخص و مقرر شد کمیته‌ها ضمن تشکیل جلسات متناسب با شرح وظایف ابلاغی برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم خدمات ایام نوروزی را پیش‌بینی و گزارش کار خود را در جلسه بعدی ستاد نوروزی که پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد ارائه دهند.

انتهای پیام/د

نظارت بر اماکن خدمات رسان دلفان در ایام نوروز تشدید شود

برچسب ها: نوروز ، فرهنگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.