ضرورت انجام اقدامات بهداشتی در فصل گرما در مناطق زلزله زده

استاندار کرمانشاه گفت: چهارشنبه هفته جاری ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده مشخصا به بررسی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در مناطق زلزله‌زده اختصاص خواهد یافت.

ضرورت انجام اقدامات بهداشتی در فصل گرما در مناطق زلزله زدهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت:  در چهارشنبه این هفته جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده مشخصا به بررسی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در مناطق زلزله‌زده اختصاص خواهد یافت و طی آن دانشگاه علوم پزشکی ضمن ارائه گزارش میزان تحقق برنامه های تعهدشده توسط خیرین سلامت، باید برنامه خود را برای سال ۹۷ و به ویژه تدابیر لازم برای اقدامات بهداشتی در فصل گرما در مناطق زلزله زده ارائه نماید.

وی گفت:  از بانک های عامل استان که تمام وقت و بدون تعطیلی پیگیر موارد مربوط به زلزله‌زدگان هستند تشکر میکنم.

 بازوند در خصوص سند آمایش استان نیز گفت: پروسه تدوین سند آمایش استان کرمانشاه بیش از اندازه زمان برده است و باید هرچه زودتر نهایی شود.

 استاندار کرمانشاه گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه یک مطالبه عمومی در افکار عمومی مردم کرمانشاه، و بزرگترین پروژه عمران شهری در غرب کشور است که تاثیر چشمگیری در توسعه شهر و حتی استان کرمانشاه دارد. در جلسه ای ویژه در همین هفته به راهکارهای رفع موانع این پروژه خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/ز


پروژه قطار شهری  تاثیر چشمگیری در توسعه کرمانشاه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.