با مدارسی که از خانه‌ های قدیمی استفاده کنند برخورد جدی می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: مصوبات شورای آموزش و پرورش نباید بار اضافه‌ای را بر روی دوش مردم بگذارد بلکه باید باری را از دوش مردم بردارد.

وی با اشاره به حضور خیرین و کمک‌های آن‌ها در ایام عید برای دانش‌آموزان بی‌ بضاعت و خانواده‌ های آنها، افزود: تجلیل از خیرین امری نیکو است که موجب ترویج امور خیر در آمل می‌ شود.

فرماندار ویژه آمل در رابطه با اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: آموزش و پرورش تلاش خوبی در ایام عید انجام داد و یکی از وظایف ما را که دغدغه‌های خدمات سفر نوروزی است برطرف کرد.

رسولی خواستار ساماندهی مدارس غیرانتفایی در آمل شد و افزود: مصوبات شورای آموزش و پرورش نباید بار اضافه‌ ای را بر روی دوش مردم بگذارد بلکه باید باری را از دوش مردم بردارد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه باید هر سال بر تعداد مدارس اضافه و در عین حال تجهیز هم شوند، گفت: باید بازه زمانی برای مدارس غیردولتی با بافت قدیمی مشخص کرد تا با مکاتبات از حالت غیر استاندارد خارج شوند.

وی به اهمیت پخش شدن مدارس در سطح شهر اشاره کرد و افزود: قسمت‌ هایی از شهر که فاقد مدرسه است باید مدنظر خیرین و مدیران مدارس غیرانتفایی قرار گیرد.

رسولی گفت: اولویت بر این باشد در شهر مدارسی که بصورت وضعیت مناسبی ندارند از حالت غیر استاندارد خارج شوند و به صورت عقلانی فقط برای مدت بسیار کم تا ساخت مکان جدید مدرسه می‌توانند فعالیت کنند در غیر این صورت مدارسی که از خانه‌ های قدیمی برای غیرانتفاعی درنظر گرفته می‌شوند باید با آن‌ها برخورد شود تا دانش آموزان و خانواده‌ های آن‌ها دچار مشکل نگردند.

انتهای پیام/ م

برخورد جدی با مدارسی که از خانه‌ های قدیمی استفاده می‌ کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار