فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام خمینی (ره) با ارتباط معنوی که با خداوند متعال داشت با دست خالی و سلاح ایمان به پیروزی رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان  در جمع کارکنان ستاد انتظامی استان گفت: انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام خمینی (ره) با ارتباط معنوی که با خداوند متعال داشت با دست خالی و سلاح ایمان به پیروزی رسید.

وی افزود: یکی از حقانیت انقلاب اسلامی این می‌باشد که تمام استکبار جهانی با انقلاب اسلامی مخالفت کردند و تلاش می‌کنند تا به این حرکت الهی ضربه بزنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت:انقلاب اسلامی ایران از ابتدا سه هدف اساسی را دنبال می‌کند که یکی از این اهداف اصلی پر چیدن حکومت ستم شاهی بود که با موفقیت انجام شد.

سردار قنبری با اشاره به جاری و ساری شدن احکام الهی در بین جامعه به عنوان دومین هدف مهم انقلاب اسلامی اظهارداشت: رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) سومین هدف والای انقلاب می‌باشد که به یاری خداوند متعال محقق خواهد شد.

وی به راهبرد‌های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: براندازی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد آشوب و اغتشاش از راهبرد‌های دشمن است که بتواند مردم را نسبت به حکومت بدبین کنند، ولی با رهبری عالمانه فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم توطئه‌های آنان خنثی شده است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: جوانان انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با جانفشانی در راستای اعتلاء این حکومت الهی گام برداشتند و جان خو را تقدیم اسلام کردند.

سردار قنبری در پایان با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطر نشان کرد: این حضور این معنی را به جهان القاء کرد که مردم ایران به تقدس انقلاب خود ایمان دارند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی خواهد

انتهای پیام/ع

دیدار فرمانده انتظامی استان  با کارکنان ستاد انتظامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار