رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج، بر استانداردسازی ناوگان هوایی کشور و زیر ساخت‌های آن تاکید کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بازماندگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج تسلیت گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت و همدردی خود با خانواده‌ها و بازماندگان سانحه سقوط هواپیما، بر استانداردسازی ناوگان هوایی کشور و زیر ساخت‌های آن تاکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است.

 سانحه تلخ و غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در این سانحه هوایی موجب تالم خاطر اینجانب شد. این ضایعه تاسف بار را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ها و بازماندگان داغدار آن عزیزان، ملت شریف ایران و مردم خوب و نجیب استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

 امیدوارم با توجه به تکرار گاه‌به‌گاه چنین حوادث و سوانح تلخی در کشور، استانداردسازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت‌های آن با سرعت هرچه بیشتری در دستور کار قرار گیرد و مسئولان ذی‌ربط نیز با دقت به بررسی علت وقوع سانحه اخیر پرداخته و نتیجه آن را به مردم نیز ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار