مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: اربابان نتانیاهو از وضعیت اقتدار ایران مطمئن هستند.

اربابان نتانیاهو از وضعیت اقتدار ایران مطمئن هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش در حاشیه همایش اقتصاد دفاع و در جمع خبرنگاران درباره نقش نیروهای مسلح به خصوص ارتش در موضوع اقتصاد دفاعی اظهار کرد: در اقتصاد دفاع  می‌توانیم هم نقش رویکردی و هم اجرایی داشته باشیم.

مشاور فرمانده کل ارتش ادامه داد: در نقش رویکردی ما باید درک‌ درستی از جنگ اقتصادی که دشمن آغاز کرده داشته باشیم؛ دشمن در این کارزار از اقتصاد به عنوان بازوی اجرایی استفاده می‌کند و ما باید درک صحیح و هوشمندانه‌ای در بحث اقتصاد دفاع داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی هم باید برنامه داشته باشیم، افزود: شرایط امروز کشور به ما آموزش داده باید رزم اقتصادی داشته باشیم و تجهیزات و تکنیک‌های اقتصادی را به خوبی رصد کنیم.

خرم‌طوسی درباره وضعیت معیشت کارکنان ارتش نیز گفت: با انتصاب‌های جدی در ارتش جمهوری اسلامی ایران سیاست‌های ۱۱ گانه جدیدی از سوی فرمانده کل ابلاغ شده که برای هر سیاست برنامه مشخصی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ در حوزه مسکن و بهداشت و درمان کارهای خوبی انجام خواهیم داد، افزود: مهم‌ترین موضوع این است که بتوانیم در یک بستر عدالت محور که زمینه آن فراهم شده حرکت کنیم.

مشاور فرمانده کل ارتش افزود: سامانه‌ای برای کارکنان ارتش طراحی شده تا تمامی خدمات ارائه شده ثبت و ضبط شود؛ ما نمی‌خواهیم وعده‌ای به همکاران بدهیم که قادر به تحقق آن نباشیم اما امیدوار هستیم که وضعیت معیشتی بهتر خواهد شد.

وی درباره نمایش نتانیاهو در نشست امنیتی مونیخ نیز اظهار کرد: این گونه نشست‌ها از نظر زمانی طولانی و خسته کننده است و گاهی یک تئاتر کمدی و مضحک به نشست روحیه می‌دهد و باعث رفع خستگی می‌شود.

مشاور فرمانده کل ارتش افزود: تئاتری که دیروز شاهد آن بودیم بارها در شورای امنیت سازمان ملل هم تکرار و موجب خنده حاضرین شده است.

خرم‌طوسی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: ساختار دفاعی، آمادگی، جمعیت، اقتدار نظامی و وضعیت تجهیزاتی کنونی ما به شکلی است که اربابان نتانیاهو را هم نسبت به اقتدار ما مطمئن کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار