رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 97 در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید حامد عاملی، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل اجرای طرح نظارتی ويژه نوروز 97 افزود: با عنايت به نقش بسزای اجرای طرح های نظارتی ويژه در مقاطعی خاص از سال به منظور ايجاد ثبات نسبی و ممانعت از افزايش بی رويه و خود سرانه قيمت ها و جلوگيری از برخی سوء استفاده های احتمالی در راستای طرح تشديد بازرسی و تسريع در رسيدگی به تخلفات در ايام پايانی سال و افزايش تقاضا برای انواع كالا و خدمات، طرح نظارتی ويژه نوروز شروع شده و تا آخر فروردين ماه 97 همگام با سراسر كشور در استان اردبيل نيز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نظر به اهميت ساماندهی و تنظيم بازار كالا و خدمات و تشديد برخورد با متخلفان و سود جويان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بصورت منسجم و هماهنگ، بر نحوه عملكرد كليه واحد های توليدی، توزيعی و خدماتی در سطح استان نظارت ويژه و مستمر خواهند داشت و در مورد  برگزاری نمايشگاه بهاره، نحوه نظارت بر توزيع ميوه شب عيد و اقلام پروتئينی و ... مطالبی را عنوان نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضرورت كنترل و نظارت بر وضعيت بازار كالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمين، توزيع، ارائه خدمات و قيمت با توجه به افزايش تقاضای عمومی در ايام پايانی سال با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ايجاد زمينه مناسب برای تأمين و توزيع مايحتاج عمومی، رسيدگی فوری، دقيق و كارشناسی به شكايات و گزارش های مردمی، اتخاذ تهمیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری مؤثر با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط در سطح استان در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی را از اهداف طرح نظارتی ویژه نوروز برشمرد.

عاملی در ادامه يادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قيمت، عدم صدور فاكتور، كم‌فروشی، حراج غيرقانونی و ... ، موارد را از طریق سامانه ارتباطی 124 واحد رسيدگی به شكايات مردمی در اردبيل و شهرستان های تابعه  اطلاع دهند تا سريعاً تحت رسيدگی قرار گيرد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح نظارتی ويژه نوروز در اردبیل

 

برچسب ها: تجارت ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.