رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هیچ مشکلی در تامین میوه شب عید در استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه کارگروه تنظیم بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و دیگر مسؤولان دست اندرکار با اعلام این خبر اظهار کرد: هیچ مشکلی در تامین میوه شب عید در استان اردبیل وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون به میزان 400 تن سیب مرغوب مشگین‌شهر خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری می‌شود تا به‌موقع در دسترس مردم قرار  بگیرد. خرید این میزان سیب بصورت مستقیم از باغداران این شهرستان صورت گرفته و اجازه دخالت دلالان را در این عرصه نداده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در خصوص پرتغال بیان کرد: بر اساس بازدیدی که اکیپ خرید میوه پرتغال از استان مازندران داشتند پس از بازدید فنی و کارشناسی قرارداد خرید 900 هزار تن را با اتحادیه تعاونی این استان منعقد کردند و هماهنگی شده است که ظرف هفته آینده این میزان پرتغال نیز برای نگهداری وارد سردخانه های استان بشود .

سروی در خصوص وضعیت توزیع در شهرستان‌ها و مرکز استان نیز تصریح کرد: توزیع در شهرستان‌ها توسط سازمان تعاون روستایی صورت خواهد گرفت و در مرکز استان نیز پس از مشخص شدن عاملیت توزیع توسط میز خدمت استان تصمیم گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم استان به هیچ وجه نگران خرید میوه شب عید خود نباشند ما اجازه سود جویی برخی از افراد فرصت طلب را در این خصوص نخواهیم داد.

خرید میوه‌های شب عید بطور مستقیم از باغداران صورت گرفته و با قیمت مناسب در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/ح

مردم نگران میوه شب عید خود نباشند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.