معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی که به جنوب استان کرمان سفر می‌کنند فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: نیرو‌های انسانی و کارکنان این اداره کل در حوزه راهداری و حمل و نقل با تمام جدیت در حال آمادگی و استقبال از مهمانان نوروزی و رانندگانی که جنوب استان کرمان را برای سفر انتخاب می‌کنند هستند.

وی افزود: برنامه نهایی خدمات رسانی به مهمانان نوروزی در حوزه‌های تخصصی این اداره کل در مراحل پایانی تدوین است و طبق برنامه مشخص با پیگیری و جدیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان و سایر معاونان همه کار‌ها با قدرت دنبال می‌شود تا امسال هم میزبانان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

حمید رضایی تصریح کرد:از تأمین نیروی مورد نیاز و سامان دهی نیرو‌های ستادی و هفت شهرستان جنوبی استان برای فعال شدن در طرح نوروزی این اداره کل خبرداد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اظهار کرد: راهدارخانه‌های جنوب استان هم با تجهیز شدن به امکانات لازم، آماده اسکان مسافران در شرایط جوی نامناسب هستند.
انتهای پیام/ی

تجهیز شدن راهدارخانه های جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار