رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت گفت: دستگاه قضایی برای همکاری با سایر نهاد‌های ذی‌ربط برای دستگاه قضا برای همکاری با سایر نهاد‌های ذی‌ربط آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فردین عسگرزاده گفت: حفظ و نگهداری از اراضی ملی و طبیعی به‌عنوان منابع خدادادی ضروری است.

وی افزود: با توجه به خشک‌سالی سال‌های اخیر در کشور و منطقه و معرفی شهرستان کوهدشت به‌عنوان دشت ممنوعه می‌طلبد با هماهنگی بین دستگا‌های ذی‌ربط و انجمن‌های مردم نهاد چاره‌ای برای حل این مشکل اندیشید.

رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت گفت: برای ساماندهی منابع آب و حفاظت از اراضی ملی پیشنهاد‌هایی از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و مسدود کردن آن‌ها، نصب دستگاه‌ها و کنتور‌های هوشمند در چاه‌ها، ممنوعیت کشت‌های آب‌دوست و جایگزین محصولات غیر آب‌دوست، فرهنگ‌سازی در بحث استفاده درست از آب در سطح شهرستان، تشکیل انجمن‌های مردم‌نهاد و ضرورت ایجاد یگان‌های حفاظت از منابع طبیعی و ... را می‌توان انجام داد.

وی در پایان از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای همکاری با سایر نهاد‌های ذی‌ربط در برخورد قاطع با متخلفین و متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی خبر داد.

 انتهای پیام/د

لزوم ساماندهی منابع آب و حفاظت از اراضی ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.