با هدف آشنایی مردم با مصرف بهینه و ایمن گاز، ۶۰۰۰۰ نفر ساعت آموزش در سطح مدارس استان لرستان انجام شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کارشناسان شرکت گاز استان لرستان طی پاییز و زمستان امسال با حضور در ۲۰۰ مدرسه استان به آموزش معلمان و دانش آموزان مبادرت ورزیدند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان در این مورد گفت:: با توجه به لزوم آشنایی مردم با فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز، این برنامه آموزشی با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان صورت پذیرفت.

برگزاری کلاس آموزشی برای آشنایی مردم با مصرف بهینه و ایمن گاز در مدارس لرستان

محسن اصل مرز از همکاری صمیمانه معلمین آموزش و پرورش قدردانی نموده و افزود: این آموزش‌ها بیشتر در مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم انجام شد و معلمان نیز همکار و همراه کارشناسان شرکت گاز بودند.

وی خاطرنشان کرد که تاثیر پذیری دانش آموزان در مقاطع پایه‌ای بیشتر بوده و از طریق این آموزش‌ها می‌توان خانواده‌ها را نیز با فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز آشنا نمود.

وی افزود: در این راستا آموزش‌ها در سطح بیش از ۲۰۰۰ کلاس انجام و کتب آموزشی نیز به دانش آموزان اهدا گردید.

برگزاری کلاس آموزشی برای آشنایی مردم با مصرف بهینه و ایمن گاز در مدارس لرستان

محسن اصل مرز با بیان اینکه جهت تشویق بیشتر دانش آموزان مسابقاتی در مدارس مسابقاتی برگزار شد گفت:: به ۶۰۰۰ نفر از برندگان این مسابقات بسته هائی به عنوان جایزه اهداء گردید.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز لرستان یادآوری کرد مصرف ایمن گاز موجب آرامش خانواده و مصرف بهینه انرژی کمک به اقتصاد خانواده و کشور است و امیدواری است این آموزش‌ها تاثیری مثبت بر جای بگذارد.

انتهای پیام/د

برگزاری ۶۰ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی در مدارس لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.