رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: راهنمایان گردشگری کشور در نخستین روز از یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور از تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و غار قوری قلعه بازدید کردند.

راهنمایان گردشگری کشور امروز از شهرستان های غربی استان بازدید می کنند بالایی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    گفت:  روز سه شنبه اول اسفند ماه در نخستین روز از حضور راهنمایان گردشگری کشور در استان کرمانشاه از تعدادی از جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی استان دیدن کردند.

وی ادامه داد: راهنمایان گردشگری کشور در دو گروه 200 نفره از دو مسیر اورامانات و شهرستانهای کنگاور و صحنه بازدید کردند.

بالایی افزود: گروه نخست ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی تکیه معاون الملک شهر کرمانشاه در مسیر اورمانات با بازدید از برخی زیرساختهای گردشگری این مسیر از شهر پاوه، روستای هدف گردشگری شمشیر و غار قوری قلعه دیدن کردند گروه دیگر نیز ضمن بازدید از معبد تاریخی آناهیتای کنگاور از جاذبه های گردشگری شهرستان صحنه از جمله دربند صحنه و مجموعه چهارباغ این شهر دیدن کردند.

وی ادامه داد: بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی تکیه معاون الملک برنامه پایانی این گروه در این روز بود راهنمایان گردشگری کشور در دومین روز از حضور خود در استان کرمانشاه از شهرستان های غربی استان بازدید می کنند.

یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور از تاریخ 1 الی 4 اسفند ماه در کرمانشاه برگزار می گردد.

انتهای پیام/ز

 

یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در کرمانشاه برگزار می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.