برای اولین بار در تاریخ تامین اجتماعی استان تعداد بیمه شدگان اجباری به ١١٠ هزار و ٥٠٠ نفر رسیده که این افزایش رشد اشتغالزایی را نشان می‌دهد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ علیاری مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در استان زنجان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ٩ هزار بیمه شده اصلی وجود داشت که امروزه این تعداد به ١٨١ هزار بیمه شده رسیده که رشد ٢٠ برابری را نشان می‌دهد.

علیایری افزود: یکی از شاخص‌های و مولفه‌های توسعه یافتگی میزان چتر نظام تامین اجتماعی آن کشور بشمار می‌رود و این در حالی است قبل از پیروی انقلاب اسلامی در کل کشور حدود یک میلیون و ٧٠٠ هزار بیمه شده اصلی وجود داشت و امروزه این رقم به ١٣ میلیون و ٨٠٠ هزار نفر رسیده و در واقع رشد ١٤ برابری را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد که تعداد مستمری بگیران این سازمان قبل پیروزی انقلاب در استان ٣٠٠ نفر بود که هم اکنون این رقم به ٤١ هزار نفر افزایش یافته و خدمات متعددی ارائه می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: این سازمان از سال ٩٤ برای بیمه شدگان جدید و از سال جاری برای بیمه شدگان قبلی پرونده‌های الکترونیک تشکییل داده و تا پایان امسال تمامی ٥٣٠ هزار جمعیت تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

علیاری افزود: با اجرای این طرح این امکان فراهم می‌شود پرونده مورد نیاز در بخش‌های مختلف به راحتی قابل دسترس بوده، به سرعت بخشی کار‌ها کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های زیربنایی سازمان محسوب می‌شود.

وی به ارائه خدمات الکترونیکی از طریق تلفن همراه اشاره کرد وگفت: بیمه شدگان کارفرمایان ومستمری بگیران می‌توانندبا شماره گیری #١٤٢*از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ع

تشکیل پرونده الکترونیکی برای ۵۳۰ هزار نفربیمه شده سازمان تامین اجتماعی زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.