قیمت و برخی مشخصات گوشی‌های جدید سونی،Xperia XZ 2 و Xperia XZ 2 Compact فاش شده است.

قیمت و مشخصات XZ 2 و XZ2 Compact فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشخصات سونی اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact و اطلاعات قیمت این گوشی ها فاش شد. 

طبق گزارش جدید از سوئد، دو گوشی هوشمند بالا رده سونی قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S9 و S9+ دارند.  

گوشی گران‌تر سونی Xperia XZ2 صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی با محافظ Corning Gorilla Glass 5 و نسبت صفحه 18:9 دارد. همانطور که انتظار می رفت این گوشی به تراشه اسنپ دراگون 845 مجهز خواهد بود. این گوشی دارای 4 گیگ رم و 64 گیگابیت حافظه داخلی خواهد بود.

مدل ارزان‌تر و کوچکتر XZ2 یعنی مدل Xperia XZ2 Compact نیز دارای همین سخت افزار است اما صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن FHD+ در این گوشی قرار گرفته است. همچنین هیچ کدام از دو گوشی سونی دارای جک 3.5 میلی متری صوتی نیستند و به غیر از اندازه به نظر نمی رسد این دو گوشی تفاوت زیادی داشته باشند.

قیمت Xperia XZ2 حدود 987 دلار خواهد بود در حالی که نمونه کوچکتر، Compact قیمتی در حدود 740 دلار خواهد داشت. به نظر می‌رسد هر دو گوشی در تاریخ 6 مارس به بازار بیایند اما طبیعتا مدتی طول می کشد تا در فروشگاه های مختلف موجود شود.

انتهای پیام/

برخی مشخصات اکسپریا XZ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار