۳۴۷ سمن و سازمان مردم نهاد در حوزهای مختلف در استان همدان فعالیت می کنند.

۳۴۷ سمن و سازمان مردم نهاد در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شاهرخی،معاون سیاسی  امنیتی استاندار همدان در نشست تخصصی تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد استان گفت : این تشکل ها در حوزه های مختلف محیط زیست، فرهنگی، درمانی، آموزشی، پیشگیری و مبارزه با اعتیاد فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد و الویت استان در زمینه تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد را ارتقای کیفی و کمی فعالیتهای این تشکل ها است افزود: طرحها و برنامه های این تشکل ها باید در راستای افزایش و جلب مشارکت مردم و اجتماعی شدن فعالیتها برنامه ریزی و طراحی شود.

معاون سیاسی  امنیتی استاندار همدان اظهار داشت: برای هماهنگی این سازمانها باید گردهمایی تشکل های مردم نهاد استان تشکیل شود و برای ارتقای فعالیت آنها دوره های آموزشی با سرفصل های الویت دار و برنامه ریزی شده برگزار شود.

در این نشست نمایندگان تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد استان ایجاد مکان و اتاق برای این تشکل ها، رسانه ای کردن فعالیت سمن ها، تعامل بیشتراین سازمانها و ادارات،پشتیبانی از طرحهای سمن ها و افزایش حمایت های مادی و معنوی از سازمانهای مردم نهاد را خواستار شدند.

انتهای پیام/ ش

۳۴۷ سمن و سازمان مردم نهاد در حوزهای مختلف در استان همدان فعالیت می کنند

 

برچسب ها: محیط زیست ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار