سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ به همراه کارگاه‌های تخصصی در سه حوزه مدیریت، کاربردها و ابزارها اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارهابه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ورود فناوری‌های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ، این مفاهیم در حوزه مدیریت، کاربرد و ابزارها متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی‌های دیجیتال مارکتینگ است.

چگونگی طراحی کمپین‌های اثربخش، انتخاب رسانه و محتوای جذاب، چگونگی برون‌سپاری و انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ یا راه‌اندازی دپارتمان‌های دیجیتال مارکتینگ و به‌کارگیری مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای، بخشی از دغدغه‌های مدیران کسب‌و کار در این حوزه است.

تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی برخی از ابزارهایی است که می‌تواند کسب کار‌ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد. در این سمینار به همراه کارگاه‌های تخصصی در سه حوزه‌‌ مدیریت، کاربرد‌ها و ابزارها به طور حرفه‌ای به بحث دیجیتال مارکتنیگ پرداخته می‌شود.

تعاریف، معرفی ابزارها و آخرین روندها در بازاریابی دیجیتال، مدیریت یکپارچه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و تحلیل نتایج به کمک چارچوب‌RACE، طراحی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ پربازده و کم هزینه (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، محتوا و...)، کاربرد تحلیل داده‌های بزرگ در دیجیتال مارکتینگ، نقش استراتژی‌های بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، برون‌سپاری، آموزش، تربیت متخصص و مدل‌های مشاوره در دیجیتال مارکتینگ، چگونه مدل فکری دیجیتال مارکتینگ را در سازمان خود پیاده کنیم، اتوماتیک‌سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال، تحلیل و ارزیابی کمپین‌های موفق در بستر شبکه‌های اجتماعی، تحلیل نقاط قوت و ضعف ابزارها و روش‌های متنوع دیجیتال مارکتینگ، مدیریت محتوا و رسانه در کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و مدیریت استراتژیک برند در فضای دیجیتال از موضوعات مورد ارائه در این سمینار است.

‌از کارگاه‌های تخصصی این سمینار می‌توان به کارگاه‌های کارگاه تخصصی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو(SEO)، کارگاه تخصصی تبلیغات در گوگل‌(Google AdWords)، کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا‌(Content Marketing) اشاره کرد که برای فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی از جمله استارتاپ‌ها مفید است.

شایان ذکر است سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها چهارشنبه 9 اسفند ساعت 8:30 الی 17 و کارگاه‌های آن پنجشنبه 10 اسفند و جمعه 11 اسفند از ساعت 9 الی 18 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد که زمان هر کارگاه 2 ساعت است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.