برگزاری مراسم تجلیل از خیر مهریزی

مراسم تجلیل از خیر مهریزی با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه تاریخی و فرهنگی باغ بهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در مراسم تجلیل از جعفر شکیب خیر مهریزی که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه تاریخی و فرهنگی باغ بهار برگزار شد گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند در انجام وظایف خدمات رسانی به مردم بخصوص در عرصه‌های علمی بر حسب نیاز نقش آفرین باشد و قطعا خیران با سرمایه گذاری و حضور در فعالیت‌های عام المنفعه تحول آفرین هستند.

رستگاری افزود: آقای شکیب از جمله کسانی است که با ساخت مدرسه، ورزشگاه، دانشگاه و خوابگاه دانشجویی نقش اساسی در کمک به دولت و مردم فداکار مهریز داشته و دارند.

وی گفت: بسیاری از نخبگان مهریز، کسانی هستند که در دبیرستان شکیب و دانشگاه ساخته شده این خیر تحصیل کردند و امروز در زمینه‌های مختلف به مردم و جامعه اسلامی صادقانه خدمت می‌کنند.

رستگاری خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و حمایت دولت و همراهی مسئولان دلسوز، زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر افراد خیر برای ساخت، تکمیل و تجهیز مکان‌های فرهنگی، هنری، آمورشی و دانشگاهی فراهم است.

شایان بذکر است جعفر شکیب، در ۱۵ سال گذشته در شهرستان مهریز برای ساخت یک واحد آموزشی، مجموعه ورزشی، ساختمان‌های یک واحد دانشگاهی و خوابگاه دانشجویی بیش از ۱۰۰ میلیار ریال هزینه کرد.

انتهای پیام/ غ

افراد خیر در توسعه فضاهای آمورشی ، دانشگاهی و فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند

 

 

برچسب ها: خیران ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.