فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح تشدید اقدامات انتظامی و دستگیری ۱۰۵ سارق درعرض ۴۸ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در راستای افزایش احساس امنیت عمومی، طرح تشدید اقدامات انتظامی با محوریت پاک سازی نقاط آلوده در عرض ۴۸ ساعت در شهر زاهدان اجرا شد.

وی افزود: ماموران در این بازه زمانی موفق شدند ۶۱ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷۱ معتاد متجاهر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان، مقدار ۵۵۰ کیلو و ۶۴۸ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به دستگیری ۱۰۵ سارق در اجرای این طرح تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به چندین فقره سرقت مغازه، منزل، اماکن خصوصی، درون خودرو و احشام اقرار کردند.

سرهنگ علی عارف نژاد در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کرده و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری کنند. 

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان درزاهدان 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار