مه غلیظ مانع پرواز بالگردها بر فراز محل حادثه سقوط

ابرهای کم ارتفاع و مه غلیظ مانع پرواز بالگردها بر فراز ارتفاعات دنا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده است با وجود هوای صاف و نیمه ابری در برخی نقاط استان از جمله شهر یاسوج، بارندگی‌ها از بعد از ظهر امروز دوباره در نقاط مختلف استان و همچنین ارتفاعات دنا آغاز می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ۴ روز آینده شرایط ناپایدار در استان پیش بینی می‌شود.

فرامین از راه اندازی ایستگاه سیار هواشناسی در محل حادثه سقوط هواپیما خبر داد و افزود: این ایستگاه به منظور اطلاع رسانی لحظه به لحظه شرایط جوی این منطقه و کمک به برنامه ریزی‌های امداد رسانی راه اندازی می شود.

آقای بهرمند از کارشناسان اداره کل هواشناسی مستقر در ارتفاعات دنا هم گفت:شرایط ناپایدار و ابرهای کم ارتفاع در منطقه حادثه شرایط برای پرواز بالگردها را غیر ممکن کرده و تا ساعتی دیگر بیشتر مناطق استان شاهد بارش های مجدد خواهد بود.

وی افزود: از یکشنبه شب تا دوشنبه شب از ناپایداری ها کاسته می شود و دوباره با ورود سامانه بارشی دیگری به جو استان بارش برف و باران از دوشنبه شب در استان آغاز می شود.

بنا به این گزارش امروز در ششمین روز وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، جلسه ستاد مدیریت بحران در سی سخت دقایقی دیگر با حضور استاندار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/د

موانع پرواز در منطقه سقوط هواپیما

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.