امام جمعه ایلام بر لزوم برخورد با پس‌مانده‌های تکفیری‌های داعشی و گروهک فرقه ضاله دراویش تاکید کرد.

ضزرورت برخورد با تکفیری‌های داعشی و گروهک دراویش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اعلام کرد: نباید تجمل‌گرایی، اشرافی‌گیری، ویژه‌خواری، سهم‌خواهی، رانت‌خواری و ... به عنوان میراث شوم نظام طاغوتی در رفتار مسؤولان دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره در مناسبت‌های مختلف مسؤولان ارشد نظام را از تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برحذر داشته‌اند.

وی یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای انقلاب و نظام اسلامی را خطر نفوذ آن هم در همه ابعداد مختلف از جمله نفوذ فرهنگی دانست وافزود: اشاعه فرهنگ اباحه‌گری بی‌حجابی و بدحجابی، برگزاری کنسرت‌های مبتذل و جنگ شادی و برگزاری مجالس اختلاط زن و مرد و دختر و پسر است که متاسفانه در کشور و به ویژه استان ایلام تئاترهای ضد فرهنگ و ارزشی‌های اسلامی گسترش یافته است.

امام جمعه ایلام گفت: یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی تبلیغ و ترویج عرفان‌های تقلبی است که متاسفانه در قم و در برخی از استان‌ها در قالب گفتمان امام و رهبری برپا می‌شود و نسبت به امام واژه‌هایی به کار گرفته می‌شود که مصداق آشکار غلو است.

وی اضافه کرد: بعضا شنیده شده جریان عرفان‌های تقلبی نیز توسط برخی عمامه‌ به سرها در ایلام نیز مطرح شده است که قطعا با پشتیبانی و حمایت مردم با بصیرت مانع اشاعه این مسایل خواهیم بود و ریشه این فتنه جدید نیز در ایلام می‌خشکانیم.

امام جمعه ایلام اظهارکرد: این جریان نفاق و فتنه‌گران جدید در صدد ایجاد اختلاف و راه‌اندازی جنگ طایفه‌ای بوده که این مهم نیز یکی از برنامه‌های نظام سلطه است، استان ایلام متشکل از ایل‌ها و طوایف بزرگ خزل و شوهان، ملکشاهی و ارکوازی، باولی و کورد و دهبالایی بوده که بیشتر از 80 سال است در کمال برادری و هم‌ایلی زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اطفی با بیان اینکه توهین به بانوان ایلامی غیر قابل پذیرش است، گفت: طی روزهای گذشته بزرگ‌ترین اهانت به مردم استان به ویژه جامعه بانوان ایلامی توسط یک عنصر گمراه صورت گرفته مبنی بر اینکه بانوان ایلامی برای سیر کردن شکم خود و خانواده دست به گناه می‌زنند.

وی افزود: این توهین در تاریخ استان ایلام چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب بی‌سابقه بوده است و حتی این گونه توهین‌ها از سوی عناصر رژیم پهلوی نیز به مردم استان ایلام روا نمی‌شد.

خطیب جمعه ایلام همچنین حادثه ناگوار سقوط هواپیما در مسیر یاسوج - اصفهان و همچنین شهادت مظلومانه چهار تن از نیروهای انتظامی و بسیجیان جان‌بر کف توسط اراذل و اوباش را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از بروز فتنه در ایلام با ادبیاتی منافقانه خبر داد و گفت: برخی در ردای امر به معروف با ادبیاتی زشت سخیف‌ترین کلمات را از قبیل جلاد، فرعون صفت، تبهکار، رشوه‌بگیر و ... نسبت به جایگاه مقدس تریبون نماز جمعه و حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان ایلام به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این افراد و حلقه انحرافی جدید با نامه‌نگاری با ادبیاتی منافقانه ضدیت خود را با امام و رهبری آشکار کردند.

امام جمعه ایلام گفت: فرقه ضاله همانند بهائیت و وهابیت، صوفی‌گری و عرفان‌های تقلبی مصداق آشکار نفوذ فرهنگی و ساخته و پرداخته دشمنان قسم‌خورده اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

انتهای پیام/اس

 

لزوم برخورد با پس‌مانده‌های تکفیری‌های داعشی و گروهک فرقه ضاله دراویش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.