امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز گفت: حضرت ام البنین (س) با تقدیم 4 فرزند در واقعه کربلا، درس معرفت و شناخت اهل بیت (ع) به مردم زمان خود آموخت.

صحبت های امام جمعه آبدانانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برخی معضلات، بیان کرد: آسیب شناسی انقلاب در چهار دهه اخیر از جمله دل سپردن به طبقات مرفح بجای طبقات محروم، تکیه به کشورهای خارجی بجای تکیه بر توان داخلی و مردم و ایجاد برخی حواشی توسط برخی مسوولان در دولت ها از مهم ترین مشکلاتی است که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود مطرح کردند.

امام جمعه آبدانان با اشاره 14 اسفند، روز کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری، خواستار توجه و بررسی مشکلات مردم نیازمند شهرستان شد.

خطیب جمعه آبدانان همچنین به 15 اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اشاره و اظهارکرد: منابع طبیعی سرمایه همگانی است که از استاندار ایلام و مسوولان مربوطه میخواهیم حق الزحمه 80 نفر از حافظان منابع طبیعی در سال 94 و 95 پیگیری و پرداخت شود.

امام جمعه آبدانان همچنین در ادامه خواستار پرداخت حقوق کارگرهای آب و فاضلاب روستایی آبدانان که چندماهی است حقوق دریافت نکرده اند، شد.

حاجیلری در بخش دیگری از سخنانش به نظارت بر بازار و اصناف در روزهای پایانی سال، اشاره و تاکید کرد: نظارت بر بازار امری ضروری است و با توجه به خرید مردم در ایام منتهی به تعطیلات نوروزی، مسوولان به این مهم توجه کنند.

انتهای پیام/ د

خطبه های امام جمعه آبدانان

برچسب ها: نماز جمعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.