مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ازنا از پرداخت مبلغ ۳۲ میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قاسم اسدی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ازنا اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ازنا به منظور رفع مشکلات اشتغال و معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکار‌های کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های تحت‌حمایت، پرداخت وام‌های خودکفایی و کارگشایی به آن‌ها است، خاطرنشان کرد: این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات، اشتغال، معیشتی، فرهنگی، تحصیلی پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ازنا با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط این نهاد در راستای پرداخت وام‌های خودکفایی، افزود: طی ۱۱ ماهه سال جاری مبلغ ۶ میلیارد ریال وام خودکفایی از محل منابع امدادی به ۲۵ مددجو و ۲۶ میلیارد وام خودکفایی از طریق بانک‌های عامل به ۱۶۲ مددجو پرداخت شده‌است.

اسدی تصریح کرد: کاهش وابستگی مددجویان به امداد و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها از اهدافی است که کمیته امداد با پرداخت وام‌های خودکفایی دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: پرداخت وام‌های خودکفایی و کارگشایی ضمن برطرف نمودن مشکل مددجویان، توانمندسازی از طریق خودکفایی آن‌ها را نیز درپی‌دارد.

انتهای پیام/م

پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ازنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار