معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: 6 آموزشگاه در همدان و 6 آموزشگاه در ملایر مجری طرح نماد هستند.

12 آموزشگاه مجری «طرح نماد» در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است،تصریح کرد:طرح نماد امسال در 12 آموزشگاه  به صورت تکلیفی در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری هشت دستگاه دیگر در زمینه مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس انتخاب شده اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش همدان افزود: شیوه خوبی در دل این طرح نهفته است، گفت: ما همیشه در حوزه فعالیت‌های با محور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به جایی می‌رسیدیم که صرفا در آموزش نمی‌توانیم به اهداف برسیم و نیاز به مداخلات اجتماعی روانی و حمایت دانش آموزان است.

جعفری ادامه داد: در سال‌های قبل آموزش و پرورش به غیر از فراهم کردن بستر برای آموزش نمی‌توانست کار دیگری انجام دهد ولی با اجرای این طرح می‌توانیم در پیشگیری برخی از آسیب‌ها اثرگذار باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح نماد یکی از برنامه‌های  10 گانه آموزش و پرورش در حوزه‌ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: طرح نماد برای نخستین بار است که در آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح نماد برای نخستین بار در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.