جانشین مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در اثر وقوع آتش سوزی در یک مغازه تولیدی کفش در پاساژ امیرکبیر چهار نفر از افراد مشغول به کار در این واحد تولیدی دچار سوختگی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی سازمان اتش نشانی تبریز، هادی بدری جانشین مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: با اعلام وقوع آتش سوزی دیروز در یک باب مغازه تولیدی کفش در این پاساژ آتش نشانان ایستگاه شماره 1 برای بررسی و اطفاء حریق عازم محل حادثه شدند.

وی اظهارکرد: قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، افراد حاضر در محل با استفاده از خاموش کننده های دستی اقدام به اطفاء حریق کرده بودند.

جانشین مدیرعامل سازمان آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با بررسی محل، آتش سوزی را به طور کامل اطفاء و سپس اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

بدری با اشاره به اینکه رعایت اصول و مقررات ایمنی در کارگاه های تولیدی جزء مهمترین عوامل در پیشگیری از حوادث است، تاکید کرد: در چنین کارگاه هایی مسئولان کارگاه باید عوامل احتمالی بروز آتش سوزی و خطرات را شناسایی کرده و با ایجاد تمهیداتی از بروز حریق و حادثه پیشگیری کنند.

وی گفت: قرار گرفتن هرگونه مایعات قابل اشتعال از جمله بنزین در مجاورت لوازم گرمایشی با شعله باز می تواند موجب بروز آتش سوزی و ایجاد خسارات مالی و یا صدمات جانی غیرقابل جبران شود.

بدری افزود: سازمان آتش نشانی تبریز در سال های اخیر با ارایه آموزش های شهروندی در قالب طرح چهره به چهره، اصناف و کسبه بازار و پاساژها را تحت آموزش قرار داده و آنان را به صورت حرفه ای آماده مقابله با انواع آتش سوزی ها کرده تا در صورت بروز آتش سوزی و در لحظات اولیه اقدام به اطفاء حریق کنند.

 

انتهای پیام/ش

مغازه تولیدی کفش در پاساژ امیرکبیر تبریزدچار آتش سوزی شد

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.