مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از زمان اجرای طرح استاندارد سازی تاسیسات حرارتی مدارس تاکنون ، 68 درصد از مدارس این استان به امکانات گرمایشی استاندارد تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار مدرسه و آموزشگاه در مناطق مختلف استان فعال است که 500 مدرسه از این تعداد در مرکز استان و شهر اردبیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح استاندارد سازی تاسیسات حرارتی مدارس موجب ارتقای سطح کیفی و کمی امکانات گرمایشی مدارس شده ، گفت: بسیاری از مدارس استان با مشکل تجهیزات آموزشی مناسب از جمله میز ، صندلی ، رایانه و سایر امکانات اولیه آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مواجه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: برای رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت گرفته و مشکلات مربوط به تجهیزات آموزشی مدارس هم بتدریج با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و با اولویت مدارس مشکل دار برطرف خواهد شد.

ناصری با بیان اینکه مدارس تازه احداث شده مجهز به جدیدترین امکانات آموزشی روز هستند گفت: در 2 سال گذشته 60ساختمان آموزشی جدید از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در اختیار آموزش و پرورش مناطق مختلف این استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

استاندارد سازی تاسیسات حرارتی مدارس

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.