هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول با انجام 9دیدار به پایان رسید.

تیم صدر نشین نفت مسجد سلیمان،در انزلی به مصاف ملوان رده هشتمی رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدا پوریا غلامی (3) تیم انزلی را پیش انداخت اما تیم نفت موفق شد در لحظات پایانی توسط میداوودی به گل تساوی به ثمر برساند تا بازی با همین نتیجه تمام  و امتیازات میان 2 تیم تقسیم شود. شاگردان فکری با این تساوی ۵۰ امتیازی شدند و همچنان در صدر قرار دارند.

در حساس‌ترین بازی امروز تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی، یعنی خونه به خونه و بادران در ورزشگاه هفت تیر بابل  برابر یکدیگر قرار گرفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان اسکوچیچ کروات به پایان رسید. باقری (38) از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را وارد دروازه بادران کرد.

شاگردان اسکوچیچ با این برد 48 امتیازی شدند و جایگاه دومی خودشان را تثبیت کردند.بادران هم با 44 امتیاز و بدون تغییر در رده سوم قراردارد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

گل گهر سیرجان یک - فجر سپاسی یک

آلومینیوم اراک دو - ایرانجوان بوشهر یک

اکسین البرز یک - مس کرمان یک

راه آهن یک-مس رفسنجان صفر

برق جدید شیراز یک-ماشین سازی تبریز صفر

شهرداری تبریز 2-نساجی مازندران 2

شهرداری ماهشهر سه-صبای قم یک

در جدول رده بندی تیم نفت مسجد سلیمان با 50 امتیاز صدرنشین است.تیم های خونه به خونه و بادران هم در مکان های بعدی قرار دارند.

همچنین تیم های صبای قم و راه آهن با 7 و 12امتیاز در رده های نوزدهم و بیستم قرار دارند و از بخت کمی برای ماندن در لیگ آزادگان برخوردارند.

شاگردان فکری همچنان در صدر/نزدیک تر شدن بابلی ها به نفت مسجد سلیمان

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار