رئیس هیأت کوهنوردی اصفهان از اعزام تیم ۲۰ نفره‌ کوهنوردان اصفهانی به سمیرم درروز جمعه برای کمک به عملیات جستجوی اجساد جان‌باختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در ارتفاعات دنا خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی نصر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هیأت کوهنوردی استان اصفهان اظهار داشت: این هیأت در عملیات جستجوی اجساد جان‌باختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج می‌تواند راهگشا و مشکل‌گشا باشد.

وی افزود: با توان و ظرفیت این تیم و تجهیزات و امکانات لازم، این ظرفیت وجود دارد که بتوان جایگاهی برای کوهنوردان در آن منطقه ایجاد کرد و در بدترین شرایط امداد و کمک رسانی کنیم.

رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان تصریح کرد: موفقیت در عملیات جستجوی اجساد قربانیان، مستلزم تجهیزات و امکانات است و تجهیزاتی که تیم کوهنوردی استان با خود حمل می‌کنند.

وی گفت: تهیه تجهیزات و امکانات بیشتر و بهتر در توان هیأت کوهنوردی استان نیست،کمک نیروهای امداد رسان، در این زمینه نیز بسیار مثمر ثمر است.

نصر گفت: از آنجایی‌که این عملیات، یک کار فنی و تخصصی است که تیم کوهنوردی استان، قادر به انجام آن است، لذا از مدیریت بحران استان تقاضا می‌کنم، نگاه ویژه‌ای به جامعه کوهنوردی استان داشته باشند.

رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان با بیان اینکه، نیروهای امداد‌رسان، تجهیزاتی در اختیار تیم کوهنوردی قرار دهند، اظهار داشت: از نیروها به ویژه جمعیت هلال احمر می‌خواهیم تا مقداری تجهیزات و امکانات لازم به تیم کوهنوردی استان بدهند تا با امکانات بیشتر و بهتر این مأموریت جستجو را انجام بدهیم.

 

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت اجساد جان‌باختگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.