رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی عضو هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ هاشم زاده رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز مهندس با تشریح فعالیت‌های این سازمان گفت: بیشترین بار آموزشی مهندسین استان در جهت ارتقاء کیفیت بر عهده این سازمان است.

وی گفت: در زلزله اخیر کرمانشاه سازمان جزء نهادهایی بود که بیشترین کمک های نقدی و غیرنقدی را برای زلزله‌زدگان ارسال کرده و چهار سمینار نیز در رابطه با این موضوع برگزار کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی اظهار کرد: حمایت حقوقی از اعضای سازمان و تشکیل مرکز داوری نظام مهندسی از اقدامات عمده این سازمان است.

هاشم زاده با بیان اینکه شانزده دفتر نمایندگی مهندسین در سطح استان وجود دارد افزود: شانزده هزارو ۵۰۰ نفر نیز عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند.

کهوریان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت مهندسان در توسعه استان گفت: نیاز امروز جامعه محدود به ساخت نیست و باید در حوزه تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و مدیریت سیستم نیز شاهد تلاش مهندسان باشیم.

وی ارتقاء دانش فنی و تخصصی، مسئولیت شناسی و اخلاق مداری را از اصول دستیابی به دستاوردها در عرصه های مختلف و پاسخ به نیاز امروز جامعه برشمرد.

مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این مراسم هویت در کار مهندسی، ضرورت کار مهندسی و اخلاق مداری را از مهمترین مباحث حوزه شهرسازی عنوان کرد و افزود: در کشور باید بحث هویت در کار به گفتمان عمومی صاحب نظران تبدیل شود.

سید هادی بهادری و روح الله حضرت پور نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

دراین مراسم از مهندسان نمونه استان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از مهندسان نمونه آذر بایجان غربی

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.