مدیر کل ورزش و جوانان تهران گفت: باتوجه به عملکرد مالک جدید باشگاه نفت تهران، در پایان اسفند برای او مجوز فعالیت یک ساله صادر می کنیم.

رضا گل محمدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت مالک فعلی نفت تهران برای دریافت مجوز و مالکیت دائمی در این باشگاه اظهار کرد: مالک باشگاه نفت برای تسویه بدهی اش به ورزشگاه تختی چکی را در اختیار ما قرارداده است که باید در میانه های اسفند نقد شود. تا جایی که اطلاع دارم بخشی از اسناد مالیاتی نفت تهران هم به هیئت واگذاری این باشگاه تحویل داده شده است. ضمن اینکه بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان فعلی نفت هم پرداخت شده است. در کل کامران فردوسی و گروهش برخی از تعهداتشان را انجام داده اند و برخی نیز در حال انجام است.

او ادامه داد: از آنجایی که مالک باشگاه نفت به هر ۳ بند موجود در قرارداد واگذاری تا حد زیادی عمل کرده است،از نظر اداره کل ورزش و جوانان پس از اتمام فرصت ۲ ماهه ای که در اختیار او قرار گرفته بود هم ادامه فعالیت هایش بلامانع است. البته در مورد مالیات ذکر این نکته الزامی است که لزومی ندارد مالک نفت تهران اکنون کل بدهی مالیاتی را پرداخت کند بلکه با توجه به اقدام هایی که او انجام داده، اداره مالیات اعلام کرده پس از بررسی اسناد و مدارک موجود، میزان واقعی این بدهی را مشخص می کند تا بر اساس آن بدهی مالیاتی نفت تهران پرداخت شود.

گل محمدی درمورد بدهی باشگاه نفت تهران به بازیکنان و مربیان سابق این تیم اظهار کرد: کار پرداخت طلب بازیکنان و مربیان سابق نفت آغاز شده است. برای انتقال مالکیت باشگاه به فردوسی، شرط نکردیم تا پایان فصل تمام مطالبات را پرداخت کند بلکه به او اعلام کردیم باید تسویه حساب را با آنها شروع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران عنوان کرد: از آنجایی که کمیته واگذاری باشگاه نفت کار انتقال سند مالکیت به متقاضی خرید را انجام می دهد، قرار است این کمیته تا پایان اسفند گزارش فعالیت های فردوسی را در اختیار ما بگذارد  و در صورت احراز شرایط و تایید عملکرد آنها  مجوز یک ساله برای مالک نفت صادر  کنیم. در کل شکست ناپذیری نفت تهران در 7 هفته اخیر لیگ برتر و دوری این تیم از منطقه سقوط نشان دهنده عملکرد مدیریتی باشگاه است. اداره کل ورزش و جوانان هم به اهدافش از این انتقال مانند حفظ سهمیه تهران در لیگ برتر، پرداخت پول بازیکنان و مربیان فعلی و تداوم فعالیت های باشگاه نفت رسید.

گل محمدی درمورد سقوط تیم پاس همدان به لیگ دسته سه بیان کرد: آمادگی دارم با کمک سایر مسئولان ورزش پاس تهران را احیا کنم و این تیم ریشه دار بار دیگر زیر نظر پیشسکوتان خوش نامش در تهران فعالیت های خود را آغاز کند.

انتهای پیام/
 

اظهارات گلمحمدی درباره شرایط تیم نفت نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار