فرمانده انتظامی استان اردبيل از افزايش 79 درصدی كشفيات مواد محترقه در استان اردبيل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبيل از جديت، تعهد و تلاش جهادی پليس در مبارزه با قاچاقچيان مواد محترقه خبر داد و اظهار داشت: شايسته و ضروری است اقشار اجتماعی در اين رابطه مشاركت هدفمند با پليس داشته باشند تا آسيبی از جانب مواد محترقه متوجه مردم نشود.

وی با تأكيد بر اينكه والدين بايد بر رفتارهای هيجانی جوانان خود نظارت منطقی داشته باشند، افزود: نظارت و كنترل منطقی بر رفتارهای جوانان و تخليه مثبت هيجانات، سد محكمی در برابر آسيب پذيری از مواد محترقه بوده و والدين بايد آسيب هايی كه از ناحيه مواد محترقه متوجه جوانان است را به فرزندان خود گوشزد كنند.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با اشاره به برنامه ريزی های جامع برای اطلاع رسانی آسيب های مواد محترقه با تكيه بر توانمندی و تخصص پليس، گفت: اطلاع رسانی هدفمند و جامع هشدارهای انتظامی و توسعه برنامه های آموزش همگانی راهكاری مطمئن و اثربخش در كنترل و پيشگيری از آسيب های مواد محترقه در چهار شنبه آخر سال است.

سردار عبدی در ادامه از كشف يک ميليون و  105 هزار عدد انواع مواد محترقه در سال 96 طی چند عمليات پليسی خبر داد و بيان داشت: اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال 95، افزايشی 79 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به دستگيری 27 قاچاقچی در رابطه با كشفيات به دست آمده، تصريح كرد: تلفن 110 مركز فوريت های پليسی به صورت شبانه روزی آماده دريافت گزارش های مردمی در رابطه با فعاليت های مجرمانه قاچاقچيان مواد محترقه است.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از یک میلیون مواد محترقه در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
به نظر من حکم فروش و استفاده از مواد محترقه باید فقط اعدام باشه و بس. اگه یه نفر یه نارنجک تو حیاط خونهء خودش بترکونه و یه نفر دیگه داخل خونهء خودش در اثر صداش بمیده یا سقط جنین کنه، چه جوری می خوان بفهمن چی باعث چی شده؟ خاطی کی بوده؟ ویا اصلاً مقتول خودش مرده یا واقعا در اثر صدا بوده؟ یعنی نمی شه هیچی رو ثابت کرد و خون یه بی گناه الکی هدر میره و خاطی هم به مجازات اعمالش نمی رسه.