فرماندار سمیرم گفت: بارش برف، هوای سرد و وزش شدید باد کار تجسس را بسیار سخت کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسین نصرتی فرماندار سمیرم با اشاره به وضعیت امدادرسانی در سمیرم برای عملیات تفحص جان‌باختگان مسافران سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اظهار داشت: بارش برف، هوای سرد و وزش باد، کار عملیات تفحص را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات زمینی از سمت سی‌سخت انجام می‌شود، افزود: بارش برف، هوای سرد و وزش شدید باد کار را بسیار سخت کرده است. اقامتگاه هایی در ارتفاعات مختلف توسط نیروهای امدادی برپا شده تا به محض بهبود شرایط، عملیات را از سر بگیرند.

فرماندار سمیرم گفت: عملیات هوایی به خاطر وزش شدید باد امکان‌پذیر نیست، به طوری‌که روز گذشته، در عملیات هوایی هلی‌برن، 2 بار تلاش کردند ولی وزش باد اجازه نزدیک شدن به نقطه سقوط را نداد.

وی پیرامون وضعیت خانواده‌های قربانیان اظهار داشت: تعدادی از خانواده‌ها به محض اطلاع از سانحه به سمیرم آمدند و در 5 روز نخست سانحه، بحث اسکان، غذا و پشتیبانی آنها توسط فرمانداری سمیرم تامین شد.

نصرتی ادامه داد: مردم مهربان سمیرم هم با روی باز از خانواده‌های جان‌باختگان، استقبال کردند و با برگزاری مراسم، روشن کردن شمع و پذیرایی خود را در غم آنان شریک دانستند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دنا کوه تیم‌های مددکاری بهزیستی برای کاهش آلام روحی و روانی خانواده‌ها وارد عمل شدند و سعی بر آرام سازی آنها داشتند.

فرماندار سمیرم گفت: بعد از پیدا شدن تعدادی از اجساد و  انتقال پیکرهای قربانیان به استان کهگیلویه و بویر احمد، خانواده‌ها به یاسوج رفتند.

وی بیان کرد: در آنجا هم به گرمی از آنها استقبال شد و آزمایش DNA از خانواده‌ها گرفته شد تا تشخیص هویت اجساد زودتر انجام شود.

انتهای پیام/م

آخرین وضعیت اجسادسقوط هواپیمای ای تی آر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.