مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طبق آمارها کمک های ارسالی غیرنقدی هموطنان از سراسر کشور به مناطق زلزله زده به ارزش 70 میلیارد تومان توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و در بین زلزله زدگان توزیع شد.

مردم ایران 70میلیارد غیر نقدی به زلزله زدگان  کمک کردند/ تعیین تکلیف 60میلیارد کمک نقدیمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی از سوی جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری شده که تا پایان سال با هماهنگی استاندار و مسئولان این مبلغ تعیین تکلیف می شود.


وی با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان زلزله گفت: از ابتدای حادثه این جمعیت از تمام ظرفیت خود برای امدادرسانی استفاده کرده است.

 

امیریان،  بیان  کرد: در طول ایام پس از زلزله تاکنون علاوه بر ارسال کمک های غیرنقدی به زلزله زدگان توسط هلال احمر، پکیج های غذایی نیز طی سه نوبت در بین افراد توزیع شده که در مرحله اول بسته های 72 ساعته و دو مرحله نیز زلزله زدگان بسته های یک ماهه را دریافت کرده و هم چنان بر اساس اعلام نیاز معتمدین محلات و مسئولان توزیع بسته های غذایی ادامه دارد.

وی همچنین از توزیع بیش از 95 هزار تخته چادر به ارزش 70 میلیارد تومان توسط جمعیت هلال احمر در بین زلزله زدگان خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر برای تهیه سبد غذایی توزیع شده در بین آسیب دیدگان از منابع خود استفاده کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، به وعده رئیس جمعیت هلال احمر کشور در کمک به برخی از زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: مقرر شد از سوی این جمعیت به هر خانواده شناسایی شده که یک متوفی داشته باشد و خانواده ای که طی 10 روز پس از زلزله صاحب فرزند شوند هر کدام مبلغ پنج میلیون تومان تعلق بگیرد.

امیریان، اضافه کرد: بر اساس شرایط فوق تاکنون پرونده 360 خانواده با شرایط مذکور همراه با مستندات به جمعیت هلال احمر ارسال شده که تا هفته آینده از مبلغ در نظر گرفته شده برای آنها بهره مند خواهند شد. 

 

 

انتهای پیام/ز

کمک بلاعوض به خانواده هایی که نوزاد تازه متولد شده دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
انشالله مشکلاتشون حل بشه