نائب رییس مجلس ؛

یادواره شهدا تذکری برای ادامه راهشان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یادواره شهدا یادواره‎ای برای ما است تا راه شهدا فراموش نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب در بیست‌وپنجمین یادواره شهدای روستای محمدآباد گرگان و اربعین شهید حبیب حمزه‌ محمد آبادی گفت: گرچه در دوران دفاع مقدس با قدرت و صلابت مقابل دشمن ایستاده‌ایم اما در حالی که برای ساخت کشور به جهادگر نیاز داریم در میدان جهادگر نیست چراکه شهدا به‌عنوان جهادگران واقعی از میان ما رفتند.


وی افزود: شهدا رفتند و ما امروز با بار سنگینی را که شهدا بر دوش ما قرار دادند مانده‌ایم و درصورتی‌که نتوانیم حق و انصاف را در حق شهدا ادا کنیم باید به خود نهیب بزنیم.


وی ادامه داد: شهدا همه وجود خود را برای استقلال، آزادی و عظمت کشور تقدیم کردند، در واقع شهدا خون خود را اهدا کردند تا اجازه ندهند وجبی از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتاد.


وی با تأکید بر اینکه جهاد اکبر را در پیش داریم،افزود: باید طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.


پزشکیان با بیان اینکه مسئولی که در انقلاب اسلامی مسؤولیتی قبول می‌کند باید شهادت را بپذیرد،افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زیبنده نیست که یک مسئول خود را از مردم جدا کند که مبادا ترور شود.


وی ادامه داد:متأسفانه ازآنجایی‌که ما مشکلات را به دوش یکدیگر می‎اندازیم شاهد اختلاس در جامعه هستیم که در صورت حل نشدن آن، مشکلات جامعه هم حل نمی‎شود.


پزشکیان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به مدیریت جهادی،گفت: باوجود تأکید رهبری ، متأسفانه در مدیریت جهادی با مشکل مواجه هستیم.


پزشکیان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، توضیح داد: در عدالت لنگ می‎زنیم و نتوانستیم زمینه عدالت را فراهم کنیم که باید در راستای نهادینه ‌شدن آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

 

یادواره شهدا در گلستان

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.