وب کیوسک‌ها جایگزین روش‌های سنتی پرداخت صدقه در گلستان می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: به زودی وب کیوسک‌ها جایگزین صندوق‌های صدقات اماکن خواهند شد.

عیسی بابائی گفت:یکی از راهبرد‌ها و برنامه‌های حوزه مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) جایگزین کردن شیوه‌های پرداخت آسان و مدرن صدقات است و طراحی وب کیوسک‌ها که دارای منوی انتخاب نوع کمک خیرین است از تحولات این حوزه به شمار می‌رود.

بابائی با اشاره به تهیه ۲ وب کیوسک صدقات در استان، تاکید کرد: این وب کیوسک‌ها به زودی در فرودگاه و راه آهن استان مستقرو مسافرین می‌توانند به راحتی صدقه سفر خود را ازطریق کارت خوان‌های بانکی پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط منوی صدقه سفر دراین وب کیوسک‌ها تعبیه شده است، افزود: پس از راه اندازی و شناسایی نقاط قوت و ضعف این وب کیوسک‌ها، درخصوص فعال شدن گزینه‌های دیگر در منوی اصلی اقدام خواهد شد، بطوریکه خیرین بتوانند به راحتی انتخاب کنند که نوع کمکشان در چه زمینه‌ای از حوزه‌های مسکن، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، جهیزیه، اشتغال و کارآفرینی، طرح اکرام ایتام، سایر نذورات و یا صدقات روزانه مصرف شود.

بابائی با اشاره به وجود ۳۴هزار و ۸۸۸ صندوق بزرگ معابر و ۱۰ هزار و ۷۴۴ صندوق اماکن عمومی در سطح استان، تصریح کرد: با جایگزینی روش‌های نوین و الکترونیکی، صندوق‌های صدقات فلزی به تدریج از سطح شهر جمع آوری می‌شوند که این اقدام در راستای کمک به بهبود مبلمان شهری است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، یا اشاره به جمع آوری بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقه در سال گذشته اظهار کرد: تمامی صنادیق کوچک درسطح استان مجهز به بارکد (QR) اختصاصی شده و همچنین مشترکین و خیریـن از روش‌های آسان پرداخت ussd، کارت به کارت بانکی، طرح نانینو (پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی ها) و استفاده از نرم افزار‌های مجازی (بله، بام و...)، می‌توانند نذورات خودرا پرداخت کنند.

برچسب ها: کیوسک ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.