رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه گفت: بیش از 80 درصد پرونده‌های وارده به انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه با مصالحه حل می‌شود.

به گزارش     گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  عبدالرضا یاری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه  گفت: قانون حمایت از حقوق مصرف کننده پس از 16 سال مسکوت ماندن در مجلس بالاخره در سال 88 به تصویب رسید در این قوانین هم به حقوق مصرف کنندگان و هم به مجازات متخلفین حقوق مصرف کننده در بخش دولتی و غیردولتی پرداخته شده است.

یاری از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه در سال 89 یاد کرد و افزود: این انجمن سال 90 به صورت رسمی کار اجرایی خود را آغاز کرد و اکنون در تمامی 14 شهرستان نیز انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کننده را داریم که در کنگاور، صحنه، سنقر، گیلانغرب  بیشترین فعالیت را دارند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهمترین پرونده‌های ما ورود به تخلفات بانک‌ها و تضییع حقوق مشتریان بانک بود و به علاوه در این مدت به شکایات مردم از بسیاری بخش‌های دولتی و غیردولتی رسیدگی شده است.

 

انتهای  پیام/ز

  14 شهرستان  انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کننده  در استان فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.