ستاد تنظیم بازار گیلان، در آستانه فرا رسیدن سال نو کمک به رونق بازار را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نشست ستاد تنظیم بازار استان گیلان گفت: دستگاه‌ها و اداره‌های اقتصادی با استفاده از فرصت‌ها در ایجاد و افزایش رونق بازار نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی کامل بخش‌ها و دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار در آستانه حلول سال نو افزود: از آن جایی که گیلان در ورود و اقامت گردشگران نوروزی جزء استان‌های نخست کشور است باید با تنظیم، نظارت و کنترل بازار شرایط را برای شهروندان نیز مطلوب و مناسب نگه داشت.

استاندار گیلان با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان و میهمانان نوروزی اظهار داشت: نظارت‌ها باید با انضباط و تلاش بیشتری صورت گیرد و گزارش تخلف‌های احتمالی اصناف به موقع به تعزیرات ارائه شود تا نتایج آن به روز و با سرعت مطلوب به مصرف کنندگان بازتاب داده شود.

فرهاد دلق پوش، دبیر ستاد تنظیم بازار گیلان نیز با اشاره به اینکه گشت‌های نظارتی با مشارکت تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت - معدن - تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و اصناف از نیمه دوم بهمن برقرار شده است، گفت: ۲۱ طرح مشترک نظارتی برای کنترل قیمت ۵۰ کالای پرمصرف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵ هزار تن مرغ برای توزیع در بازار شب عید ذخیره شده است، افزود: ۷۰۰ تن پرتقال و ۶۳۰ تن سیب قرمز ممتاز هم خریداری و ذخیره شد.

 

انتهای پیام/ع

کمک به رونق بازار، دستور کار ستاد تنظیم بازار گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.