سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور از ایجاد ایستگاه‌های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند برای افراد معلول و مسن خبر داد.

ایجاد ایستگاه‌های سیار ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند برای معلولان و افراد مسن‌سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شهروندان ساعات بسیاری را باید در صف ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند بگذرانند، اظهار کرد: اداره کل ثبت احوال برای افرادی که معلول  و یا مسن هستند و انتظار در صف ماندن برای آن‌ها سخت و دشوار است، پیش بینی کرده است تا ایستگاه‌های سیاری را برای این افراد اختصاص دهد.

وی افزود: افراد معلول و مسن می‌توانند از طریق ایستگاه‌های سیار، بدون معطل‌ شدن در صف‌های طولانی نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند‌.

ابوترابی تصریح کرد: به همین منظور در هر منطقه ایستگاه های سیار دایر می‌شود و متقاضیان ثبت نام می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

اختصاص ایستگاه‌های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند برای معلولان و افراد مسن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام
از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم به عنوان کمک به معلولین پیگیری کنند این واحدهای سیار دقیقا کجاست
شما خبرنگار هستید و پیگیری کنید. الان سه ماهه دنبال واحد سییارم
اسمش هست. نه نشانی نه تلفنی نه آدرسی . بهزیستی هم می گوید به ما مربوط نیست بروید ثبت نام کنید. به حرمت نام امام هم که شده همین را پیگیری کنید تا سنگی از جلوی پای لنگ ما معلولین برداشته شود.
خیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
عمران
۱۶:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
با سلام به ثبت احوال شهرستان زاهدان جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند مراجعه کردم وگفتم که معلول جسمی ،ذهنی وحرکتی می باشد از ثبت نام کنندگان سیار خواهشمندیم به درب منزل مراجعه کنند .رئیس جواب داد که معلول را باید باید بیاورید . معلولی که حتی روی ویلچر برای پنج دقیقه طاقت نمی آورد . لطفا جواب دهید .
France
سید کاظم عرب نجفی
۱۷:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
باسلام بنده کارتم کارتم را تعویض کردم ولی دخترم سیده سیمین بعلت بیماری قادر به مراجعه به محلی خارج از منزل نیست.همسرم هم نمیتواند دخترم را رها کند حتی برای ساعتی.استدعا دارم مامورین خود را به منزلتان بفرستید.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۰:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
من از 2 روز پیش تا الآن 7 نفرو ثبت نام کردم ، پول از حسابم کم شده اما ثبت نامی صورت نگرفته... چــــــــــــــــــه کنـــــــــــم ؟
من پولمو چطوری پس بگیرم؟؟؟ واقعأ کارم گیره ...سایت ثبت احوالم پیغام دادیم جواب نمیده...
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
در پی تماس‌ها و پیامک‌های مکرر برخی شهروندان مبنی براینکه در سامانه جدید ثبت‌نام کارت‌ملی هوشمند هزینه‌ای از حساب بانکی آنها کسر می شود ولی فرآیند نوبت‌دهی به صورت کامل صورت نمی‌گیرد، سخنگوی سازمان ثبت‌احوال اعلام کرد که این موضوع به زودی برطرف خواهد شد و این مبالغ کسر شده در صورت عدم ثبت نوبت دهی به زودی به حساب شهروندان بازگردانده خواهد شد.
آخرین اخبار