سیفالله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه 20 هزار تومان واریزی در هنگام نوبتگیری ثبت نام کارت ملی هوشمند برای نوبتدهی نیست، اظهار کرد: این 20 هزار تومان مبلغ ثبتنام کارت ملی هوشمند است که به خزانه واریز میشود.
همچنین حمید پارسایی معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأیید اینکه هنگام ثبت نام کارت ملی هوشمند گاهی 2 یا چند بار درخواست واریز مبلغ میشود، اظهار کرد: کسانی که ثبت نام کارت ملی هوشمند را در سامانه قبلی به اتمام رساندهاند، با این مشکل مواجه نشدهاند.
وی افزود: اما کسانی که در سامانه قبلی ثبت نام کارت ملی هوشمند را به هر دلیلی نیمه کاره گذاشتهاند، با این مشکل مواجه شدهاند. لازم به ذکر است مبلغ کسر شده اضافی حداکثر ظرف مدت 72 ساعت به حساب آنها بازمیگردد.
پارسایی گفت: مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند از روز دهم اسفند ماه برطرف شده است.
انتهای پیام/
دوستان مشکل بنده حل شد و امروز تونستم نوبت بگیرم و خبری از پیغام خطا در تاریخچه پرداخت دیگه نیست
موفق باشید
یه بنده خدایی کارت ملی اش رو لازم داشته باشه چه کنه
بنده با پشتیبانی ثبت احوال تماس گرفتم گفتن از هفته اول اردیبهشت 97 این مشکل رفع میشه !
من سال 96 پرداخت وجه انجام دادم نوبت نگرفتم الان برای من پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» رو نمایش میده و اصلا نمیشه وارد شد.
کجا هس کسی نمیدونه.
اگر از دوستان کسی راه حلی پیدا کرد ممنون میشم اینجا عنوان کنه تا بقیه استفاده کنند
بنده نیز مانند سایر دوستان در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده ام!
ولی اللان هروقت که میخواهم وارد سایت شوم ونوبت بگیرم با پیام «خطا در تاریخچه پرداخت.لطفا بررسی کنید
جساراتا آیا این دست به یکی نمودن برای برداشت پول نیست!؟
اگر ایراد از سامانه ثبت احوال است، چرا د سامانه بانک هم مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود و اگر ایراد از بانک است، چرا فقط برای پرداخت های ثبت احوال!؟
الان مدت زیادی است که پول از حساب مردم رفته و در حساب سازمان است!؟
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.
شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.
شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
بنده کافی نت دارم و حدود 100 نفر را در سایت قبلی NCR.IR ثبت نام کرده ام بدون دریافت نوبت !!! چرا که در شهر ما ( از استان آذربایجان غربی ) ظرفیت پذیرش اصلا وجود نداشت و از آنجایی که تا بیستم اسفند برای ثبت نام فرصت باقی بود، ثبت نام کردیم که بعدا نوبت بگیریم ولی سایت عوض شد و الان که به سایت جدید مراجعه میکنم، اخطار ( خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) میاد و دیگر هیچ !!!
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
"خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید "
اگر کسی تونست این مشکل رو حل کنه خوشحال میشم به دیگران و دوستانی که مشکل مشابه من رو دارن بگه
هیچ شماره تلفنی هم از قسمت پشتیبانی وجود نداره
حالا باید چه کرد؟؟؟؟؟