مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال جاری103 میلیون لیتر نفت گاز در استان توزیع کردیم.

توزیع 103 میلیون لیتر نفت و گاز در کردستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛چهاردهمین جلسه کارگروه فرآورده های نفتی کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت برآورد سهمیه سالیانه سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی در استان در سال 97  و بررسی توزیع اختصاصی سال 96 برگزار شد.

فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در این جلسه با اشاره به اینکه مصوبه امروز در ارتباط با تعیین سوخت بخش کشاورزی اعم از واحدهای  تولیدی، مرغداری و ادوات کشاورزی به جهت تامین سوخت کشاورزان در سال 97 بود.

وی افزود:  در سال 96 بیش از 103 میلیون لیتر فرآورده نفت گاز را بین کل واحدهای تولیدی ، ادوات کشاورزی، مرغداری و واحدهای گلخانه ای توزیع کردیم که به نسبت سال گذشته 10 درصد رشد مصرف داشتم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار داشت: ازاین 103 میلیون نزدیک به 91 میلیون مربوط به ادوات کشاورزی و چاهای آب بوده و مابقی مربوط به واحدهای تولیدی و مرغداری است.

یاسمی بیان کرد: در سال 97 با توجه به مصوبه های دولت که واحدهای تولیدی باید از گاز استفاده بکنند و گاز دار شوند در بخش مرغداری ها سهم را کاهش دادیم اما به شرطی که هیچ مرغداری بدون گاز نباشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ارتباط با ادوات کشاورزی همان سوخت سال جاری را اختصاص دادیم و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگانها برآنیم که سوخت کشاورزان را به موقع تامین کنیم.

انتهای پیام/ د م

رشد 10 درصدی مصرف سوخت در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.